Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Seuraavat tunnit

Aloita harjoittelu yksityistunnilla, aloituspaketilla tai peruskurssilla.

 

Seuraavat kurssit:

7.1.- 4.2. Synnyttäneiden kurssi (Äiti ja Vauva)

           12.1. Laitepilates peruskurssi 

           12.1. Spiraalistabilaatio starttikurssi

            26.1. Laitepilates peruskurssi

            26.1. Mattopilates peruskurssi

            26.1. Spiraalistabilaatio starttikurssi

           9.2. Spiraalistabilaatio starttikurssi

           9.2. Laitepilates peruskurssi 

Yksilöllistä harjoittelua

PilatesTapiola on yksilölliseen harjoitteluun suuntautunut liikuntastudio. Harjoittelu mukautetaan sopimaan kunkin asiakkaan tarpeita ja liikunnallisia tavoitteita vastaaviksi. Harjoittelu tapahtuu yksityistunnilla, pienryhmässä (maks 4 henkilöä) tai ryhmätunnilla (maks 7 henkilöä), jotta liikkeiden tarkkuus ja laatu toteutuisivat. Tuntivalikoimissa on matto- ja laitepilatestunnit, pienryhmä (fysioterapeuttinen harjoittelu) ja Spiraalistabilaatio. Lisäksi järjestämme kursseja mm. raskaanaoleville, synnyttäneille, selkä- ja niskavaivoissa, eri urheilulajien (mm. juoksu, ratsastus, golf) oheisharjoittelukursseja sekä MNW sauvakävelykursseja. Studio on varusteltu pilateslaitteista Reformereilla, Cadillac:illa, stability chair:illa sekä pienvälineillä. Studiolta löydät fysioterapeutin ja osteopaatin palvelut.

Harjoittelu sopii kaikille kuntotasosta riippumatta.

Pilates auttaa sinua kehosi hyvinvoinnissa olitpa aloittelija, istumatyöntekijä, kuntoutumassa vammasta, ikääntynyt tai urheilija. Kuntouttavalla pilatekselle saat apua erilaisiin kiputiloihin kuten selkä-, niska-, olkapää-, polvi- ja lonkkavaivoihin tai vaikka leikkauksesta toipuessasi. Studiolla saat ammattitaitoista ohjausta myös raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Intohimomme on terveys ja hyvinvointi.

Tervetuloa löytämään tasapainoinen olo ja liikkumisen vapaus PilatesTapiolan tunneilla!

 

Säännöllisen harjoittelun hyödyt:

 - lihastasapainon, voiman ja liikkuvuuden paraneminen
- ryhdin paraneminen
- vaivojen helpottaminen, (mm. ryhtiin liittyvät rasitusvammat)
- hengityksen syveneminen
- kehotuntemuksen paraneminen
- tasapainon paraneminen
- tukee muita liikuntalajeja
- auttaa jaksamaan raskausaikana
- nopeuttaa palautumista synnytyksen jälkeen

   
   
   

Evästeet

Tämä sivusto käyttää evästeitä tallentaakseen tietoja koneellesi.

Hyväksytkö evästeiden käytön?